El Casal Can Butjosa acollirà una nova jornada de Benestar Emocional

Dijous, 9 de maig de 2024 a les 00:00

La cita tindrà lloc el pròxim 25 de maig a la tarda, i les inscripcions per assistir-hi es podran fer fins al 22 de maig

El Casal de Cultura Can Butjosa és l’espai que acollirà la pròxima jornada de Benestar Emocional. La cita tindrà lloc dissabte 25 de maig a la tarda. La vetllada començarà a les 16 h i es duran a terme diverses experiències d’autoconeixement fins a les 21.15 h aproximadament. Per assistir-hi, les persones interessades han de reservar plaça. Hi ha temps fins al 22 de maig. Per inscriure’s a qualsevol de les activitats, cal lliurar la butlleta adjunta a la Masia de Can Jornet durant qualsevol ‘Tardeo de Benestar’, a l’edifici principal de l’Ajuntament, a través del portal municipal parets.cat o enviant una foto de la butlleta al WhatsApp de Benestar Emocional 667 830 121.

La jornada de Benestar Emocional començarà a les 16 h amb l’experiència ‘Combatre l’estrès’, a càrrec de la psicòloga Carmen Ramírez. Seguidament, a les 17 h, la mestra Aida Barrientos oferirà l’activitat ‘La meva filla, la meva mestra’, que donarà pas a una sessió d’exercici físic, a càrrec de l’entrenador Jonathan Luque (18 h). Es recomana portar roba còmoda. Després d’un descans, a les 19.15 h, els assistents coneixeran i practicaran la respiració conscient, amb la coach Katerina Lopez. Caldrà portar estoreta. La jornada acabarà amb l’experiència ‘Banys sonors: experiència de sonoteràpia’, amb el músicoterapeuta Ernesto Briceño (20.15 h). En aquest cas, a més d’estoreta, caldrà portar manta. Els assistents poden reservar plaça a l’experiència d’autoconeixement que prefereixin.

Podeu trobar més informació de les activitats que organitza la Regidoria de Benestar Emocional als seus perfils d’Instagram, Facebook o Tiktok. També us podeu inscriure al seu canal de Telegram (benestaremocionalparetsdelvalles).

Darrera actualització: 09.05.2024 | 12:19