L'espectacle de playback ‘La màgia de la música dona llum’ recapta més de 900 euros per la Marató de TV3

Dilluns, 4 de desembre de 2023 a les 00:00

L’esdeveniment va tenir lloc el 2 de desembre, al Teatre Can Rajoler

L'espectacle de playback ‘La màgia de la música dona llum’ va recaptar 925 euros el dissabte, 2 de desembre, al Teatre Can Rajoler. L'actuació va anar a càrrec del grup del Casal d'Avis La il·lusió no té edat i els diners recaptats s'utilitzaran de manera íntegra per la Marató de TV3 d'enguany, dedicada a la salut sexual i reproductiva (SSIR).

L'activitat va ser organitzada per l'Ajuntament de Parets del Vallès, a través dels Casals Municipals de gent gran, amb la col·laboració del Casal de Ca n'Oms.

L'entrada a l'espectacle va tenir un preu de 3 euros, que van ser un donatiu per la Marató de TV3 i les imatges es poden veure al perfil de Flickr de l'Ajuntament de Parets.

Darrera actualització: 04.12.2023 | 12:23

Imatges