L'inspector en cap de la Policia Local de Parets, Joan Pérez, presenta el llibre "L'ús dels drons pels cossos de seguretat"

Dimarts, 17 d'octubre de 2023 a les 00:00

La presentació s’ha fet avui, 17 d’octubre, a la fira Municipàlia

L'inspector en cap de la Policia Local de Parets, Joan Pérez, ha presentat avui, 17 d'octubre, el llibre "L'ús dels drons pels cossos de seguretat", en el recinte firal de la ciutat de Lleida i dins la programació de l'edició de Municipàlia 2023, la Fira Internacional de Serveis i Equipaments Municipals.

L’acte ha anat a càrrec de l’autor i inspector en cap de la Policia Local, Joan Pérez, juntament amb el Cap del Gabinet de Prevenció i Seguretat de la Diputació de Barcelona, Juan Miguel Capell. A la presentació ha assistit l’alcalde de Parets, Francesc Juzgado, la vicealcaldessa, Casandra Garcia, el segon tinent d’alcalde i regidor de Seguretat Ciutadana, Francesc de la Torre, i el tercer tinent d’alcalde, Lucio Gat.

Joan Pérez és l'autor del llibre que ha estat editat per part de la Diputació de Barcelona i és formador universitari sobre el tema i coordinador d'un curs de formació de pilots i drons en seguretat i emergència. Pel que fa a la fira Municipàlia es tracta de la fira biennal més important del sector i un referent per als ajuntaments pel que fa a les millors solucions per a la gestió municipal.

Darrera actualització: 17.10.2023 | 12:47

Imatges